יום חמישי, 16 בנובמבר 2017

כיסוי לאייפון x פיורגיר דואלטק PUREGEAR DUALTEK

מחפשים מגן לאייפון x נגד שברים במסך ? כיסוי שהוא מגן אמיתי במחיר שווה לכל אחד ? כיסוי חזק נגד מעבודת תיקון אייפון x ? עכשיו באתר היבואן הרשמי כיסוי לאפל אייפון x מסדרת פיורגיר דואלטק אקסטרים כיסוי לאייפון x פיורגיר דואלטק  PUREGEAR DUALTEK המגן האולטמטיבי עבור מכשיר ה apple iphone x שלכם להגנה מעולה במיוחד. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר iphonecover.co.il 














סקירה: PureGear DualTek אקסטרים הלם מקרה, מקרה היפ + ו Slim מעטפת עבור iPhone x
B + מומלצת

B מקרה מומלץ

C ממוצע מקרה HIP +

למד כיצד אנו דרג מוצרים
חברה: PureGear

מודלים: DualTek אקסטרים הלם מקרה, מקרה HIP +, מקרה מעטפת רזה

מחיר: $ 25 - $ 35

תואם: iPhone x


PureGear יש debuted כמה מקרים חדשים עבור iPhone x כבר, החל עם Dualtek אקסטרים הלם מקרה ($ 35), פלסטיק דהוי מקרה גומי עם חתיכת זעזוע של זעזוע החומר בקליפה. במקרה HIP + ($ 35) הוא שני חלקים לשימוש רב במקרה. פגז פלסטיק פשוט בתים iPhone x, המציע kickstand, אבל כיסוי קטן. עם זאת, פגז זה יכול להיות מוכנס לתוך נרתיק גדול יותר מגן, אשר כוללת גם שני חריצים עבור תעודת זהות או כרטיסי אשראי. לבסוף, את מעטפת Slim מקרה ($ 25) הוא רזה אחד חתיכת מקרה עשוי תערובת של פלסטיק וגומי רך, מסוגל להגמיש כדי להתאים את ההכנסה והסרה של iPhone x.



במקרה כפול מסוג iPhone x של המקרה - קליפת פלסטיק / גומי, זה כמו גרסה קטנה יותר של CandyShell של Speck, עם הגנה נוספת על ידי חומר סופג זעזועים בפנים וגומי נוסף בפינות . עם זאת, הפעם, DualTek הוסיף הגנה נוספת בתחתית המקרה - משאירים את הנמלים פתוחים, ולא התחתון כולו - והמחיר ירד גם ב 5 $.






HIP מקרה + הוא, בליבה, פגז פלסטיק המציע kickstand אבל לא כיסוי כפתור. גם את החלק העליון והתחתון של ה- iPhone x נשארים גם חשופים. עם זאת, פגז נועל לתוך נרתיק שני חריץ גדול שיכול לשאת שני קלפים. זכור, עם זאת, לא ניתן להשתמש בטלפון בעת ​​הולדסטרד. כמו כן, מצאנו את זה די קשה להסיר את הקליפה מהנרתיק - פשוט לענות על שיחת טלפון עשוי להיות בעייתי.





Slim Shell Case הוא עוד revamp מ iPhone x. זה פשוט, רזה, אחד חתיכת פלסטיק / גומי מקרה. קיבלנו את המודל שקוף, אם כי מספר צבעים זמינים. זוהי אפשרות סבירה עם הגנה הגון, והפעם סביב PureGear גם כיסה את כפתור שינה / להעיר. לאחר תקופה קצרה של שימוש רגיל, בחלק האחורי של המקרה שלנו איכשהו קיבל שריטה מכוערת, קבוע, אז אנחנו קצת מודאגים מה שקוף מעטפת רזה אולי ייראה לאחר כמה חודשים של שימוש.




למרות PureGear של DualTek אקסטרים הלם מקרה האם להוסיף קצת יותר מאשר אנחנו רוצים את רזה iPhone x, כיסוי לאייפון x פיורגיר דואלטק  PUREGEAR DUALTEK זה צריך להציע מוצק מסביב הגנה. המראה מט הוא נחמד, ואת המחיר 5 $ ירידה נוספת בתוספת, להרוויח את המקרה המלצה כללית חזקה שלנו. Slim Shell Case מרוויח את ההמלצה הכללית שלנו - זוהי אפשרות הגון, רזה, זול. אנחנו לא יכולים להמליץ ​​HIP מקרה +; הוא אינו מציע הגנה מספקת כמעט בזמן השימוש.
עבור מה שנראה כמו לנצח עכשיו, במקרים OtterBox כבר ללכת אל אפשרות עבור משתמשים רבים החכם מחפש הגנה נוספת קצת. הייתי משתמש OtterBox במשך כמה שנים לאחור בעידן של iPhone x ו x, אשר היה לפני iPhone x הגיע יחד החברה הגיבה עם מקרים כמו זה סדרת נוסעים כי אינם מתאימים היטב בכלל.

כתוצאה מכך, אני משתמש במקרה של אפל עור עבור iPhone x מאז אני preordered את המכשיר בספטמבר זה היה זמין. אמנם זה בין המקרים המתאימים ביותר בסביבה, ספורט משהו יותר מגוננת עם פעילויות הקיץ מעבר לפינה עשויה להיות בחירה נבונה.

זה המקום שבו PureGear של DualTek אקסטרים הלם מקרה עבור iPhone x ו x פלוס נכנס לשחק.

הבסיס: הגנה
מגיע כמעט פעמיים את עובי של iPhone 6, היית חושב Dualtek אקסטרים הלם יגרום iPhone שלך ​​להשיג הרבה משקל. אבל לא נותנים לגודל שלה להונות אותך - במקרה זה מציע הגנה הרבה יותר ממה שרוב יצטרכו בחבילה אור מאוד.

זה נראה כמו מעצבי מוצר זה היו מסוגלים להשיג את רמת ההגנה הזו, תוך שמירה על המוצר רזה באמצעות שימוש בכמה אפשרויות הנדסה חכם. בעיקר, במקרה זה משתמש בשילוב של פלסטיק וגומי בכל המקומות הנכונים. משמעות הדבר היא, כי בעוד זה יהיה להחליק פנימה והחוצה של הכיסים בקלות הודות החיצוני רך בעיקר פלסטיק, השימוש גומי עבור פגושים בצד אחיזה עושה את זה מרגיע.

גם במקומות יוצאי דופן
יש מקום אחד הנותר שבו גומי משמש כי יכול להיות מפוקפק בהתחלה. בהתייחסו לתמונה למטה, האם אתה מבחין כי מלבן שחור בולט מבפנים של המקרה? זה חומר רך, squishy הוא החלק היחיד של החלק הפנימי של המקרה נוגע בחלק האחורי של הטלפון. זה יוצר הפרדה בין רוב האלומיניום ואת הפנים של המקרה, המאפשר iPhone שלך ​​לחוות דחפים של גודל גדול יותר תוך שמירה על אור במקרה. זה כמו שיש כרית אוויר נוספת.

הלם בתוך

אחד downside זה מגיע עם זה, אם כי, הוא כי שטח שנוצר על ידי כרית שחורה מאפשר פסולת להיכנס המקרה באמצעות הלוגו של אפל ואת החורים לחתוך מצלמה. אבל אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי, עם כל החדר שם, מקבל חול או משהו דומה בתוך לא צריך לגרום שריטות כמו שזה יכול עם מקרים מסורתיים.

סִגְנוֹן
אולי מרגש יותר מאשר הגורם המגן הוא הערעור האסתטי של DualTek אקסטרים הלם מקרה. המקרה מתאים סופר בדיוק ומרגיש כוכבים ביד. חוץ מזה קיאק בהיר צהוב קיבלתי אותו - וזה האפשרות הטובה ביותר, לדעתי - אתה יכול גם לבחור אחד באיים הקריביים כחול, מאט שחור, זוהר זוהר, או ארקטי לבן. צהוב יש באיכות גבוהה דהוי לסיים אותו, יחד עם כמה אפשרויות צבע אחרים, בעוד הנותרים הם מבריק. בדוק את האתר של PureGear עבור כל האפשרויות.

בסך הכל, זהו מקרה מגושם ומגן שאני נהנה להשתמש בו. זה ראשון, נכון?

בשורה התחתונה
בעולם שבו OtterBox כבר לא ניתן לסמוך על איכות או דיוק, PureGear של DualTek מקרה אקסטרים הלם הוא מנצח בכל מחלקה. מציע סגנון מעולה והגנה, אין מקרה אני מעדיף לשים את iPhone שלי כאשר החיים משתגעים.

הלם

מה לוהט
שילוב מושלם של גומי ופלסטיק
החלל הפנימי מאפשר הגנה רבה יותר עם פחות מסה
גדול ויזואלי הערעור והתחושה
מה לא
הוא גדול, אבל זה נחוץ
פסולת יכול להיכנס בקלות, אבל לא צריך להזיק לטלפון
העצה שלנו ואת הציון הכולל
אם המחיר הצנוע של $ 34.99 עבור במקרה זה מגן אולטרה היא לא בעיה, אני קורא לך לחטוף אחד מהם מ PureGear מהר ככל שתוכל.

ערעור אסתטי: ★ ★ ★ ★ ☆
וואו פקטור: ★ ★ ★ ★ ☆
בניית איכות: ★★★★★
ערך: ★ ★ ★ ★ ★
קנה אותו עכשיו: זמין עבור $ 34.99 מ PureGear עבור iPhone x ו - iPhone x פלוס.