יום שישי, 1 בדצמבר 2017

רכשתם כיסוי לאייפון X ? מגן מסך זכוכית לאייפון X החזק בעולם

רכשתם APPLE IPHONE X ? רוצים מגן מסך זכוכית לאייפון X מהחזקים בעולם ? עכשיו באתר מגן מסך לאייפון 10 נגד שברים מכות וחבטות חזקות במיוחד. מגן זכוכית  מחוסמת להגנה ושמירה על מסך האייפון X שלכם לרכישה הכנסו לאתר IPHONECOVER.CO.IL 








ה- iPhone X להציג הוא מדהים ואתה צריך להגן עליו
ה- iPhone X הוא הרבה זכוכית, ודא שאתה לא מזיק זה!


ה- X של iPhone כולל תצוגה יפהפייה כמעט ללא מסגרת, שכולה זכוכית, ואף על פי שאפל הצהירה שהיא הזכוכית החזקה ביותר אי פעם באייפון, זה לא אומר שזה נעשה מתוך קסם (אם כי זה בהחלט נראה ככה). מגיני מסך כבר זמן רב פתרון לשמור על המסך שלך ללא שריטות, שפשוף, או נזק אחר ו- iPhone X הוא לא שונה. כדי להגן על התצוגה היפהפייה כמעט ללא מסגרת, מגן המסך הוא דרך ללכת. הנה כמה אפשרויות אתה יכול לקנות עכשיו.

הערה: ה- iPhone X יופעל ב -3 בנובמבר 2017, לכן, למרות שאין הרבה אפשרויות בשוק כרגע, צפו ברשימה זו לצמוח במהלך השבועות והחודשים הקרובים.

זכוכית מסך זכוכית מואר EasyACC 2 Pack
FOOING מזג זכוכית מגן מסך
טו זכוכית מזג זכוכית מגן
Spigen iPhone X מגן מסך 2-Pack

זכוכית מסך זכוכית מואר EasyACC 2 Pack


EasyACC כבר בעסק של ביצוע מגני מסך במשך זמן רב, אז זה לא מפתיע שזה כבר אחד עבור ה- iPhone X על השוק.

מגן מסך זכוכית מזג הוא דק מספיק כדי לא להפריע את השימוש של כל התכונות מגע מגע כמו מגע 3D, והוא נועד גם להיות נגד לנפץ. אם לשבור את מגני מסך EasyACC זה לא לנפץ חתיכות חדים מסובכים שיכולים לחתוך את הידיים, אלא רק קורי עכביש.


אתה יכול לתפוס את חבילת 2 עבור כ 12 $ הנחה על אמזון. אזהרה הוגנת, בשל הקצוות המעוקלים של ה- iPhone X, מגן המסך הזה לא ילך ישר לקצוות הטלפון, אבל זה יכסה את כל התצוגה.




FOOING מזג זכוכית מגן מסך


תוכנן במיוחד כדי לכסות את כל החלק הקדמי של זכוכית מקצה לקצה, FOOING מזג זכוכית מגן מסך עבור iPhone X הוא רק 14 $.

בעובי 33 מ"מ בלבד, ה- FOOING לא יפריע ליכולת שלך לגעת במסך או להשתמש בתכונות כמו מגע תלת-ממד, ואתה לא צריך להרגיש כל פיגור בתגובה. בנוסף, מגן המסך הוא מצופה ציפוי oleophobic, ולכן טביעת אצבע ושמן מידיים שלך לא צריך לרסס את התצוגה שלך.

זה מגיע בשני שחור ולבן, כך שאתה יכול לבחור להתאים את מגן המסך שלך עם צבע של iPhone X שלך או להשתמש ההפך קצת מבט רבגוני. הבחירה הזאת תלויה בך.




טו זכוכית מזג זכוכית מגן


עבור סביב $ 9, טו זכוכית מזג זכוכית מגן יגן על כל החלק הקדמי של iPhone X שלך בשל העיצוב המעוקל שלה כדי להתאים את הקצוות של הטלפון.

זה באמת רזה. מגיע בערך ב 0.2mm עובי, טו זכוכית מזג זכוכית מגן לא ישפיע על היכולת שלך לתקשר עם המסך. זה ציפוי oleophobic צריך להבטיח טביעות האצבעות שלך לא להכתים את המסך ואת cutouts עבור כל החיישנים ואת הפונה מול המצלמה למעלה אומר שאתה יכול להשתמש FaceID ולקחת selfies גדול אין בעיה!



Spigen iPhone X מגן מסך 2-Pack


Spigen כבר מותג מכובד בחלל אביזר הטלפון במשך זמן רב, ויש לי באופן אישי להשתמש Spigen של זכוכית מזג זכוכית מגן על מכשירים מרובים לאורך השנים ותמיד התרשמו.

חיתוך מדויק עבור iPhone X של המצלמה חריץ יבטיח כי כל הפונקציונליות ארוז לתוך שטח קטן זה יעבוד בצורה מושלמת, כך שתוכל לפתוח את הטלפון שלך עם Face ID ולקחת את כל selfies מצב דיוקן שאתה רוצה! ב רק 0.3mm רזה, אני מעולם לא חוו שום רגישות מופחתת במסך המגע, כלומר הקלדה, גלילה, התקרבות, וכל המחוות אחרות אתה משתמש על המסך של ה- iPhone X שלך יהיה קלט כמו נורמלי.

Spigen iPhone X מסך מגן 2-Pack יעלה לך על 30 $, אבל ראיתי את זה על מכירת נמוך כמו $ 7.99, כדי לשמור את העיניים קלופים לעסקה.